Google detroneaza Apple, cel mai valoros brand din ultimii trei ani

google-vs-apple

Un alt subiect de actualitate, pe langa situatia cursului valutar, urmeaza sa fie discutat in cele ce urmeaza.

Google detroneaza Apple, declarat acum ca cel mai valoros brand global. Cu o crestere de 40% si cu o valoare care ajunge pana la 159 de miliarde de dolari, Google reuseste sa se claseze pe primul loc, in topul celor mai valoroase brand-uri globale. Scaderea de 20% din valoarea brand-ului pozitioneaza Apple pe un al doilea loc, cu o valoare de 148 de miliarde de dolari. Motivul acestei scaderi sta in presupunerea ca brand-ul pare sa nu mai tina pasul cu noile actualizari ale tehnologiei pentru consumatori.

Un alt motiv pentru care Google detroneaza Apple sta si in lipsa aparitiei noilor produse Apple, fapt ce pare sa nemultumeasca publicul. Cu toate acestea, Apple ramane inca unul dintre cele mi performante brand-uri de top, in ciuda acestei perceptii raspandite. Daca in prezent, Google detroneaza Apple, situatia pare sa ramana neschimbata pentru IBM, care se mentine, in continuare, pe a treia pozitie in topul celor mai valoroase brand-uri globale. In prezent, valoarea acestuia ajunge la 108 miliarde de dolari, fapt ce il claseaza pe primul loc in domeniul afacerilor.

In top zece a pozitiilor dominante, Google si Apple sunt urmate de brand-uri ca IBM, Microsoft- cu o valoare de 90,2 miliarde de dolari, McDonald’s- 85,7 miliarde de dolari, Coca-Cola-80,7 miliarde de dolari, Visa-79,2 miliarde de dolari, AT & T-77,9 miliarde de dolari, Marlboro-67,3 miliarde de dolari si Amazon, cu 64,3 miliarde de dolari.

Daca Google detroneaza Apple, unele brand-uri se pare ca nu au reusit sa se mentina nici macar in top zece. Astfel se face ca unele dintre cele mai renumite companii din IT au pierdut destul de mult teren in acest an. Un exemplu graitor poate fi si brand-ul Facebook, aflat pe pozitia 21, cu o valoare de doar 36 de miliarde de dolari, avand totusi, o crestere de pana la 70% fata de anul anterior.

Samsung, Yahoo si Siemens au parte si ele de o crestere a valorii mai limitata, in proportie de 21%, 44%, respectiv 36%, in timp ce Twitter se claseaza pe pozitia 71, cu 14 miliarde de dolari. Pe locul 78, cu o valoare de 12 miliarde de dolari se situeaza brand-ul Linkedln, in atentia firmei de publicitate si cercetare Millward Brown, responsabila de realizarea topului de brand-uri la nivel global, ramanand totusi aceasta premiera, in sensul in care Goole detroneaza Apple.


CEO www.drcredit.ro

No comments

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.